מיתוג עסקי לשיווק עם תוצאות

מיתוג עסקי לשיווק עם תוצאות

מיתוג עסקי לשיווק עם תוצאות : מדוע לא להיחשף בלעדיו?

מיתוג עסקי הוא האלמנט המרכזי בשיווק שיוצר את הבידול שלך מול כל מתחרה. מיתוג מאפשר לך ליצור זהות ייחודית אותנטית דרכה הלקוחות מתחברים אליך ורוצים לקבל **דווקא** ממך את השירות או המוצר.

המילה מיתוג הוא מרכיב של 2 מילים אשר נעות באינטראקציה מתמידה, לאורך כל הדרך בתהליכי השיווק: מוצר ו-תג, מעין חותם אישי (תג) שלך על המוצר. המיתוג הוא החלק החיצוני ואם אפשר לומר, האריזה למוצר. ככל שהאריזה תהיה יותר ייחודית, אוטנטית, חווייתית.. כך המוצר יקבל תאוצה ולקוחות ידעו לקשר אותו תודעתית למותג שלך.

לדוגמה: אם תעלו נושא של טיפול וואטסו, התודעה שלכם תחבר את הנושא למטפל שהשאיר חותם מיוחד עבורכם, אחד שמיצב עצמו בראש הפירמידה בין המטפלים הרבים בתחום, מטפל שתרצו ליצור עמו קשר ולקבל ממנו טיפול… בכל מחיר. ויש הסכמה ברורה שאותו מטפל לא יותר טוב מאחרים בתחום אלא שהוא ידע למתג עצמו בהתאם.

בעלי עסקים רבים מבינים שמיתוג מסתכם בלוגו מעוצב ובמסר שיווקי מתוחכם אבל זה בהחלט לא רק אם כי טעות אסטרטגית לחשוב כך! המיתוג ניכנס למעשה בכל תהליכי השיווק, על ידי מסרים ויזואליים ומילוליים שנרשמים בתודעה של הלקוחות שלכם, דרכם נוצרת אינטראקציה עמם.

מי צריך לטפל במיתוג העסק?

כל בעל עסק שרוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שלו ולאורך זמן, מבלי לעסוק בשיווק אגרסיבי ומייגע.

באיזה שלב נחוץ לטפל במיתוג העסק?

בעידן השיווק הווירלי נושא המיתוג בשיווק תופס תאוצה וחשיבות עליונה בניהול העסק כאשר הלקוחות הם אלו שמכתיבים את ההצלחה שלך כמותג ומבדלים אותך משאר המתחרים, או שלא…. אנו עדים לכך שבקרב העסקים הגדולים וביניהם גם תאגידים, דואגים בשנים האחרונות ליצור קונספט שיווקי שמחדד כל פעם מחדש את המיתוג, כך שהקהל הרחב יתחבר למותג ויהפוך לצרכן אוהד של החברה. כך הבינו תאגידים גדולים שמוצר זה משהו ש"צריכים" לעומת זאת (וכאן האתגר החדש בשיווק) מותג זה משהו "שרוצים".

השינוי המרכזי שהפריד בין המוצר לזהות העסקית שלנו בעסק התחיל בעקבות התחרות הבלתי פוסקת כאשר כל המוצרים זהים ומה שיוצר את הבידול זה בעצם האריזה של המוצר, הזהות של העסק כלומר המיתוג.

בעידן התחרות, הרציונל אינו עוד גורם מרכזי בקבלת ההחלטות של לקוחותיך אלא הגורם הרגשי  שמוביל ומשפיע על הרצון שלהם לקבל את המוצר/השרות, בכל מחיר!

זכרו!  המוצרים נמצאים על המדפים בזמן שהמותגים נמצאים בלב הלקוחות. המטרה שלך בתהליכי מיתוג היא להגיע ללב לקוחותיך ורצוי שתהליך זה יחל בהקדם האפשרי!

כישורים

פורסם ב

אפריל 10, 2018