דיוור במייל

דיוור במייל

דיוור במייל

היתרון הבולט של השיווק באינטרנט הוא ביכולת לראות בשקיפות מלאה את תוצאות מאמצי השיווק שהנכם משקיעים במהלך השנה. יתרון נוסף של השיווק באינטרנט הוא מדידת התוצאות ויכולת לבדוק אם אסטרטגיית השיווק שהצבתם לעסק תואמת למטרות שהגדרתם מראש.
 

איך זה מתחבר לכלי השיווקי העוצמתי: דיוור במייל? למה צריך להתייחס לרשימת תפוצה של לקוחותיכם כאוצר ששווה זהב? ומדוע מידע זה שוכב לרוב במגירות או בתיקיות במחשב, במקום לתת לו לעבוד בשבילכם?

דיוור במייל הנו אחת הדרכים המובהקות בקבלת תוצאות בשיווק באינטרנט. עם צמצום רשימות תפוצה כתוצאה מהחוק דואר זבל גרם לבהלה, הרווח מסתבר הוא כולו שלכם: דיוור במייל בהתאם לחוק דואר זבל מאפשר לכם לשלוח תוכן/מסרים לקהלי יעד ממוקדים שביקשו מרצונם לקבל את הדיוור ומכאן, נותר לכם באופן אוטומטי, להגביר את רצונם והצורך ברכישת המוצר/השירות בכל ימות השנה. עם הדיוור במייל תוכלו לשלוח מסרים ממוקדים לקהלי יעד רלוונטים, למדוד תוצאות, לשפר ביצועים ולנהל מערך יציב ויצירתי לגיוס ושימור הלקוחות.
לפני חוק דואר זבל לא יכולנו לממש את כוח הדיוור במייל שהביא אותנו להתעסק בכמות במקום באיכות. ועדיין, רשימות תפוצה של לקוחותינו הפוטנציאליים והקיימים דורשות תחזוקה על מנת למקסם את תוצאות הדיוור. הרי שלרוב העסקים ישנם מספר מוצרים/שירותים, כך גם לקוחותיכם בעלי צרכים, רצונות ויכולות שונים.

המלצה! כתבו מדריך בעל ערך לבניית רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית לדיוור!

השלד הבסיסי לכתיבת מדריך צריך להיות בנוי כך שהקורא עובר תהליך שכנוע תוך הצגת תועלות שיהפכו לפתרון הבעיה/הכאב/החסר ויביאו את הקורא לפעולת הרשמה או רכישה. להלן המבנה המרכזי למדריך עם תוצאות:
1. הקדמה + הבטחה
  • מה הולך לקבל מי שיקרא עד הסוף את המדריך
  • מהו השינוי הדרמטי שיעבור הקורא בזכותך, בזכות המוצר/השירות
  • מהי הסיבה שכתבת את המדריך (חזון/סיפור אישי)
  • למי המוצר/השירות מתאים ומיועד
2. הטעויות/המיתוסים/ומה הם לא יודעים שהם לא יודעים ויכול לשנות את חייהם. זה החלק שבו "האסימון צריך ליפול", שהם נמצאים במקום שבו הנך יכול לעזור ולהוביל אותם לפתרון אמיתי.
3. המכשולים/האתגרים שיש בדרך ומדוע זה קורה?
זה החלק שבו מציגים "לא" את הטעויות שהם עושים, אלא המקומות שבהם הם יכולים "ליפול"
4. כלים/טכניקות/טיפים- ל "מה כן צריך לעשות"?
זה המקום להציג את הדרכים שלך לפתרון של החלקים הקודמים.
זה המקום להציג את ה"אני מאמין " שלך, החזון, השליחות..  ואיך החיים של האנשים יכולים להיראות טוב יותר בזכותך, בזכות השירות או המוצר.
5. חשוב להוסיף סיפורים ודוגמאות אישיות, אנלוגיות וסיפורים שימחישו את מה שנאמר. כמו כן, יש להוסיף המלצות עם תמונה של כל ממליץ. המלצה 1 שווה 1000 מילים ומקצר משמעותית את תהליך השכנוע. תוכן שיווקי נכון לעדויות הוא תוכן שמעצים את התועלות ותוצאות השירות או המוצר שחוו הממליצים.
6. הנעה לפעולה – יצירת קשר או מכירת המוצר/ השירות.
צרו קשר או התקשרו 073-7373032 עכשיו לשיווק באינטרנט עם תוצאות 
כישורים

פורסם ב

אפריל 10, 2018