NEXTSTEP STRATEGY

 

אסטרטגית שיווק הכרחית לכל מהלך שיווקי והיא למעשה אחראית על תוצאות השיווק כמו גם על קבלת ההחלטות בנוגע לשינויים שעלולים להתרחש במהלך תהליכים אלו.

אסטרטגית שיווק נבנית בהתאם למטרות, ליעדים וכן בהתאם לתשתיות הקיימות והיא כוללת המלצות חשובות לתהליכי שיווק עם תוצאות בכל רמות השיווק: מיתוג, תשתיות, תכנים שיווקיים וקידום.

 

למרות חשיבות שלב האסטרטגיה, אנו עדים לתופעה נפוצה

רוב בעלי העסקים משקיעים כספים בתשתיות או בקמפיינים ללא אסטרטגית שיווק ברורה, תכנון תקציב שנתי, חצי שנתי או אפילו רבעוני!!

התוצאה

רוב בעלי העסקים שמשקיעים בשיווק אינם מרוצים מהתוצאות וטוענים שהשיווק בגוגל או ברשתות חברתיות פשוט לא עובד!!

אז מה עושים?

לפני שמתחילים כל מהלך שיווקי, בונים אסטרטגיה מדויקת, תכנית שיווק מותאמת לתקציב ומשפך שיווקי חכם שמניב תוצאות מצוינות, בעלויות קמפיין הנמוכות ביותר!! כך שתוכלו להיכנס למהלך שיווקי חכם בלי ניסיונות על חשבונכם!!

צרו קשר עכשיו לאסטרטגית שיווק נכונה שתאפשר לכם לעלות על דרך בטוחה ובהירה למהלכי שיווק עם תוצאות כל השנה! לחצו כאן

 

מהי אסטרטגית שיווק נכונה ומדוע היא חשובה לפני כל מהלך בשיווק?

 

אסטרטגית מיתוג 

מיתוג הנו עטיפה ויזואלית המייצג את המותג שלכם ומטרתו להעביר מסרים/ערכים לקהלים אליהם הנכם פונים. ולא במקרה אומרים על מיתוג שהוא עושה את כל ההבדל! הוא למעשה הגורם המבדיל בין המותג שלכם לשאר השחקנים (הרבים) בשוק וכפי שידוע: "אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני!" כאשר אפקט ה-WOW יישנה את תוצאות השיווק שלכם!

תהליך מיתוג מתחיל עם איפיון מעמיק על העסק, על סיפור הגיבור והמותג, על חזון העל והערכים שרוצים לשדר.

מיתוג חייב לשמור על שפה שיווקית אחידה בכל התשתיות והמסמכים השיווקים (גם באופליין). פיזור צבעים ומסרים גורמים לבלבול וחוסר עקביות, דבר שמורגש על ידי הלקוחות בזמן שהם פוגשים את השפה השיווקית שלכם.

שפת המותג משתנה לרוב בהתאם לטרנדים חדשים בשיווק ולא פעם אנו מתבקשים לבצע עדכון ברמת הצבעים, הפונטים, האיורים ועוד על מנת להיראות מעודכנים. עם זאת טרנדים יכולים להתחבר לשפה שיווקית ישנה יותר כגון שפת ה"רטרו" שחזרה אלינו לאחרונה.

 

אסטרטגית קידום

גוגל אדוורדס? רשתות חברתיות? קמפיין לידים? סדרת מסרים בדיוור במייל? אפליקציה? אתר מתקדם? קמפיין ממומן? קמפיין ויראלי? קידום אורגני?… וזה רק על קצה המזלג !!

אסטרטגית קידום למוצר / לשירות / למותג תאפשר לכם לנהל מערך שיווק ממוקד מטרה וגם למדוד את התוצאות על ידי נתוני (KPI  (Key Performance Indicators בכל אחד מהשלבים, בכל אחת מהתשתיות. יכולת המדידה באופן מיידי מקצרת את הדרך וחוסכת לכם הרבה מאוד משאבים!! אסטרטגית קידום מאפשרת לכם לדעת מה ה-KPI שעליכם לקבל בכל קמפיין או מהלך שיווקי עם תוצאות.

אסטרטגית מסלול ליד

בעידן השפע וה-BIG DATA המטרה שלכם היא להזרים תנועה רחבה (כמה שיותר) דרך התשתיות ולבנות מסלול לקוח חכם שיעביר אותם תהליך רך וחוויתי משלב של "זר" ללקוח "חוזר" וממליץ!

 

INBOUND MARKETING או מסלול ליד הנה אסטרטגיה חשובה מהרגע שהלקוח נחשף למוצר/לשירות/למותג שלכם! אסטרטגית נכונה תאפשר לכם למקסם תוצאות מאמצעי השיווק שלכם.

 

אסטרטגית תשתיות

הרשת האינטרנטית מציעה שפע אפשרויות לחשיפה וקידום העסק שלכם. השאלה היא: מה הן התשתיות המתאימות לכם ברמה הטכנולוגית, התקציבית ובעיקר גם ברמת הרלוונטיות ביחס לקהל שלכם! במילים אחרות: היכן הקהל שלכם מבלה ומתי כדי לחשוף את העסק/המותג שלכם? אסטרטגית שיווק תאפשר לכם לבנות תכנית ברורה ורלוונטית למטרות וליעדים שלכם תוך חיסכון בזמן וכספים מיותרים או מה שנקרא "ניסיונות" על חשבונכם.

 

אסטרטגיה למשפך שיווקי  

משפך שיווקי חכם מאפשר לכם לצאת לקמפיין  שימשוך אליכם לקוחות רבים (עד רבים מאוד) למטרת מכירת מוצר או שירות המשך.  ומתוך שלל קרני ה'שמש השיווקית', אסטרטגית שיווק נכונה מאפשרת לכם לבחור מספר ערוצי שיווק רלוונטיים עבוכם. שיטה זו מאשפרת לכם לבצע A/B TESTING ולקבל החלטות נבונות היכן כדאי להעביר את מאמצי השיווק הגדולים יותר. חלק מאסטרטגית המשפך נוגעת בבניית חבילות ומסלולים לשיווק מוֹכֵר הרבה יותר!

 

אסטרטגית תוכן

מאז השינוי המהותי של גוגל (פינגואין), התוכן הפך להיות המלך לקידום העסק שלכם! כך שהתוכן עשיר הערך שאתם דואגים להפיץ יכתב בהתאם לכללים וייקדם אתכם היישר אל תוצאות השיווק שציפיתם להן! אסטרטגית תוכן מתחברת למסרים השיווקיים אך בעיקר למטרת קידום SEO במנועי החיפוש. משלב בחירת הביטוי לקידום, דרך כתיבה שיווקית מותאמת קידום הביטוי ועד תכנית תכנים מדויקת שתאפשר ללקוחותיכם לפגוש את העסק / המותג שלכם תחת ביטויים מרכזיים ו/או באתרים האסטרטגיים. אסטרטגית תוכן תאפשר לכם לבנות תכנית תכנים ברורה ורלוונטית למטרות וליעדים שלכם תוך חיסכון בזמן וכספים מיותרים בזמן שהתוכן שלכם לא ייחשף לקהל הרלונטי… אם בכלל.

 

נפגשתי עם קרול לבניית אסטרטגית שיווק והתכנות שיווק בעניין קידום פורטל בתחום פסיכותרפיה, ממוקדת גוף ומערכות יחסים.

לאחר אפיון ושאלות ממוקדות, נוצרה תמונת יעד בהירה וברורה, הכוללת אסטרטגיה לשיווק בדיגיטל שמתיישבת בול על התחזית, החזון והערכים של האתר.

קרול הובילה אותי, שלב שלב ובסבלנות אדירה והצליחה לדייק ולעשות סדר במורכבות של קידום אתר מסוג זה.

אני בדרך כלל אדם שמאוד קשה לו לשחרר עבודה לאחרים. המקצועיות והניסיון האדיר שיש מאחורי קרול, בשילוב הרגישות והאכפתיות הם לפי דעתי מתכון מנצח.

נויה אברמוביץ – הפורטל לפסיכותרפיה גופנית

לפני מספר חודשים קיבלתי החלטה לפתוח עסק משלי בתחום כלכלת המשפחה. לאחר שוטטות ארוכה באינטרנט דרכו חיפשתי מידע על ה"איך" מקדמים עסק וה"מה" הדרך הנכונה להתחיל.

מה שהיה חסר לי זה מיקוד ומפת דרכים בטוחה שתעזור לי לבצע פעולות הקמה בסדר הנכון ולפי תקציב שפוי. כפי שאתם בטח מבינים, שפע המידע שרץ באינטרנט הוא אין סופי אך אינו ממוקד לעסק פרטני ובשלב הזה הבנתי שעלי לחפש איש מקצוע שידע לכתוב עבור העסק שלי אסטרטגית שיווק ותכנית שיווק לביצוע.

את קרול שרעבי, בעלת נקסט ווב היכרתי בקורס אלפא של ניר דובדבני ובשיחה קצרה איתה הבנתי שאני בידיים אמינות ומקצועיות! לאחר פגישת אפיון מעמיק על העסק שלי קרול חזרה אלי עם אסטרטגית שיווק מפורטת וכתובה שכללה דרכי פעולה ברזולוציות מדויקות מותאמות לעסק שלי ותכנית שיווק עם תקציבי פרסום מפורטים! קיבלתי ערך אדיר ותמונה מאוד בהירה שמאפשרת לי לצאת לדרך עם הרבה מאוד ביטחון ותשובות ברורות שמונעות טעויות מיותרות ויקרות בדרך!!!

עידן שור – יועץ פיננסי 

עם פריצת השיווק הדיגיטלי, הבנו את הצורך להרחיב את ערוצי השיווק הקונבנציונליים עבור חטיבת הכושר והספורט ושעוני הדופק פולאר (אגנטק).

את קרול הכרנו דרך שיתוף פעולה עם חברה לייעוץ בשירות ובפגישה הראשונה עמה, ראינו את הפוטנציאל הגדול שניתן למצות דרך הכלים החדשניים וכן בזכות עבודתה המקצועית והיצירתית.

תוך מאוד קצר הוקם מיניסייט מרשים לפעילות שיווק והצגת המוצרים. במקביל הובלנו קמפיינים בחלקם קמפיינים חברתיים בתחום הכושר והספורט. ומהר מאוד המותג פולאר ניראה על המפה האינטרנטית, בערוצים המרכזיים ובמיקומים הראשונים בעשרות מילות חיפוש אסטרטגיים בגוגל. תוצאות הפעילות באו לידי ביטוי בקצב מהיר במרכזי השירות והמכירות.

יואב צור – מנכ"ל פולאר (אגנטק)