פעילות שיווק תוך שמירה על תדמית העסק

נדרש זמן רב לבנות תדמית לעסק.. ואחת השאלות החשובות שעליך לשאול היא: "האם אני פועל נכון לשימור ושיפור התדמית (המיתוג) בזמן פעילות? ומה בעצם יכול לקרות אם לא תכוון את הפעילות בהתאם לתדמית שבנית כל השנים?" התשובה יכולה להיות מאוד קשה ברמה של: "הרסת!"...

להיות מותג באינסטגרם

  על פי *נתונים עדכניים* של ISOC (איגוד האינטרנט הישראלי), הרשת החברתית "אינסטגרם" היא השנייה בגודלה בישראל אחרי פייסבוק, עבור האוכלוסייה הבוגרת (18+) עם 2.75 מליון משתמשים לעומת 1.1 מיליון ב-2013.  לאור הנתונים המוצגים ולאור תוצאות השיווק המבטיחים, כל יום...