אחת הטעויות הנפוצות בקרב בעלי עסקים היא לחשוב ששיווק נועד לקמפיינים תקופתיים בלבד, כמו למשל עכשיו לפני החגים, בתחילת שנת הלימודים.. משקיעים לצורך העניין מאות ואלפי שקלים בקמפיינים שונים כדי לקבל חשיפה רחבה ותוצאות מהירות. שופכים הרבה מאוד כספים, לרוב בקמפיינים ממומנים (גוגל אדוורדס, פייסבוק ממומן) ומצפים לקבל תוצאות מיידיות.

אך מה קורה בפועל?

הלקוחות (הקיימים או הפוטנציאליים) שלא נחשפו למותג שלכם לפחות פעם בשבוע עלולים לשכוח על קיומו! נכון, התחרות גבוהה והיא רק הולכת וגדלה, ועמה גם ריביו המסרים שמכבידים על היכולת שלנו לזכור מספר בודד של מסרים מתוך מאות אלפים, אליהם נחשפים בכל יממה.

הדרך הנכונה ביותר לקבל תוצאות בשיווק היא ליצור נוכחות שווה כל השנה ולהגביר את הקמפיינים בתקופות החזקות יותר של העסק. לדוגמא: עסק שמוכר ציוד לבית הספר יגביר את הפעילות כבר מחודש יוני ועד ספטמבר כולל. עסק שמשווק כלי בית יגביר את הפעילות לפחות חודש לפני מועד החגים.

הצלחה לפעילות שיווק באינטרנט אינה תלויה בתקציבים בלבד כפי שרבים מאמינים, אלא ביכולת של העסק להישאר בתודעה של הלקוחות כל השנה. מה שמביא אותנו לגורם המרכזי להצלחה בשיווק באינטרנט: התמדה !

אז הנה טיפ קטן ששווה זהב: במקום להשקיע מאות ואלפי שקלים בפרסום תקופתי, שלם סכום סביר ביותר בכל חודש כך שתוכל להיות בקדמת הבמה ותישאר בתודעה של לקוחותיך כל השנה!

http://nextweb.ravpage.co.il/social_media