שיווק באינטרנט יצר מושג חדש ופופולארי: השיווק הויראלי. קצב התפתחותו מאפשר הפצה המונית של המסרים שלכם ובמקביל, יוצר מערכת יחסים יציבה עם הגולשים. השיווק הויראלי הינו הדרך היעילה והזולה ביותר לגיוס ושימור לקוחות, ליחסי ציבור ופעילות מותגית. יתרונות של השיווק הויראלי רבים וביניהם עלויות נמוכות, פניות לקהל מפולח ורלוונטי ומדידת תוצאות אונליין.

השיווק הויראלי נעשה בעיקר ברשתות החברתיות שמעניקות לכל עסק פלטפורמה מוכנה עם אפליקציות מתקדמות אשר מספקות מידע אסטרטגי אודות הגולשים עימם הנכם מנהלים דו שיח ומפתחים מערכת יחסים: מי הם, מאיפה הם, מה רצונם, מה הרגלי הצריכה והתנהגות צרכנית שלהם ונתונים רבים נוספים המאפשרים לכם למקסם תוצאות ולחסוך משאבים.

הרשתות החברתיות הפופולאריות ביותר כיום בארץ הן פייסבוק FACEBOOK, קפה דה מרקר THE MARKER CAFE, טוויטר TWITTER, יוטיוב YOU TUBE, + גוגל+, לינקט-אין, LinkedIN, נטלוג Netlog ועוד רבות קמות מידי יום.

בכל אחת מהרשתות ניתן לפתוח פרופיל עסקי ולעתים גם בלוג אישי, עם כתובת URL המכילה את שם העסק, לגייס חברים, לפנות לקהלים ולהגביר את חשיפת המסרים. כל אחת מהרשתות מתנהלת באופן קצת שונה כאשר המכנה המשותף נמצא בראש ובראשונה בבניית מערכת יחסים עם הגולשים, תוך יחסי ציבור, מיתוג אישי ומתן מידע בעל ערך.

הרשתות החברתיות בעלות כלים מדידים כאשר ניתן לדעת את מספר הצפיות של הגולשים במסר (ביחס לכתבה כמו גם לוידיאו), לדעת כמה עוקבים אחרינו, לדעת כמה חברים מתחברים אלנו, אל המותג שלנו, מי צופה הכי הרבה בכרטיס שלנו, ונתונים מדידים נוספים שמאפשרים לנו למקסם תוצאות ולחסוך במשאבים מיותרים.

מדוע חשוב להיות פעיל ברשתות החברתיות לצורך קידום אורגני של הפעילות השיווקית שלכם ברשת? 

חלק מהקידום האורגני מתרחש מחוץ לאתר שלכם ויוצר קישורים דרך אתרים מקודמים במנועי החיפוש (גוגל, בינג, יאהו..). התוצאה היא שלתכנים שלכם סיכוי גבוה להופיע בעמוד הראשון במנועי החיפוש, לפי התגים שהגדרתם (מילות חיפוש).

אני מזמינה אותך ליצור קשר עכשיו לשיווק ומכירות ברשתות החברתיות, לשיווק באינטרנט עם תוצאות.