כתיבה שיווקית לפי 4 סגנונות תקשורת

כתיבה שיווקית לפי 4 סגנונות תקשורת

כתיבה שיווקית לפי 4 סגנונות תקשורת

אחת הסיבות שבגללן הכתיבה השיווקית אינה מביאה לכם תוצאות היא חוסר התאמה בין הכתיבה השיווקית לבין סגנונות התקשורת של הלקוחות שלכם. 

לפני שניגש לגלות מה הם סגנונות התקשורת המובהקים ביותר, חשוב לדעת שהעברת מסר בעולם העסקים כמו בחיים האישיים, דורש לפני הכל הקשבה. הקשבה שמאפשרת לכם לגלות מהו סגנון התקשורת של הלקוח וכתוצאה מכך לקלוע היישר למטרה. 

מה יקרה אם לא תדעו לזהות סגנון תקשורת של הלקוח שלכם? סביר להניח שכל המאמצים שהשקעתם בכתיבה שיווקית לא יביאו לכם את התוצאה המצופה. 

אני רוצה להציג בפניכם ובקצרה, 4 טיפוסי אב הקיימים בסגנונות תקשורת, דבר שבוודאות יקפיץ את תוצאות השיווק שלכם הן במעורבות הגולשים והן בהנעה לפעולה, בין העסק/המותג לבין הלקוחות שלכם.

סגנון תקשורת מס' 1 – "משפיע" – כתבו תכלס' ופורמאלי

סגנון תקשורת מס' 2 – "מכוון" – כתבו עם רגש והציגו תהליך

סגנון תקשורת מס' 3 – "זהיר" – כתבו מפורט ותנו תחושת ביטחון

סגנון תקשורת מס' 4 – "יציב" – כתבו מדויק והציגו פרטים מפורטים

גיוון נוסף וחשוב שיש להטמיע בכתיבה השיווקית השוטפת שלכם, היא כתיבה בהתאם ל-4 סגנונות התקשורת שפורטו כאן.

לפרטים נוספים והזמנת שירות כתיבה שיווקית מקצועית עם תוצאות לחצו כאן או התקשרו 073-7373032

בהצלחה!

סגנונות תקשורת

סגנונות תקשורת

 

Please follow and like us:
כישורים

פורסם ב

אפריל 9, 2018