קידום אורגני – הטרנדים החדשים לשנת 2018

קידום אורגני – הטרנדים החדשים לשנת 2018

קידום אורגני – כל הטרנדים החדשים לשנת 2018

האלגוריתם של גוגל מכיל יותר מ-200 פקטורים שונים, שהופכים את עולם ה-SEO ללא פשוט בכלל. אבל כמות הנתונים השונים היא לא מה שהופכת את המשחק הזה לכל כך מסובך – אלא הטבע המשתנה שלהם, שמשנה את החוקים בכל פעם מחדש.

בעוד שמנועי החיפוש, ובראשם ענקית הטכנולוגיה גוגל, שואפים לשפר את חוויית המשתמש שלהם, העוסקים בשיווק דיגיטלי ובאופטימיזציה של מנועי החיפוש נדרשים להתמודד עם פקטורים שמשנים צורה, נעלמים כלא היו, או נבראים משום מקום, וכמובן, להתאים את עצמם אליהם – ולא להפך.

כדי לעזור לכם לעמוד בקצב בשנת 2018, איגדנו עבורכם את הטרנדים האחרונים של קידום אורגני – וכיצד להתנהל איתם.

מהירות היא שם המשחק

כידוע, מהירות מאז ומתמיד הייתה נתון חשוב בדירוג של גוגל. ואולם, כעת נראה שמדובר בטרנד גדול מאי פעם, בגלל חוויית המשתמש (UX). לא מדובר בעובדה מפתיעה במיוחד בהתחשב בדור שהולך והופך למהיר יותר ויותר.

אבל כמה מהיר בדיוק? ובכן, גוגל מצפה מעמודים להיטען בתוך פחות משלוש שניות בלבד! אז מה עושים?

ראשית, ערכו מבחן מהירות, באמצעות אתרים חינמיים שמציעים את השירות. במידה ואחד מעמודי האתר שלכם בעייתי מבחינת המהירות, תוכלו ללחוץ על סימן האזהרה ולקבל טיפים על כיצד לפתור את הבעיה.

הרלוונטיות רלוונטית מתמיד

הקושי לשכנע את גוגל בכך שיש לכם תוכן מצוין באתר הולך וגובר. יתרה מכך, גוגל החמירה את ה"ענישה" לאתרים שמנסים לעקוף אותה על ידי תוכן מתחזה, על ידי הורדה בדירוג.

האלגוריתם של גוגל מעריך איכות של תוכן בכמה דרכים, ואחת מהן מכונה LSA – ניתוח לשוני טבעי. על ידי בחינת מיליארדי עמודים והמונחים הכתובים בהם, האלגוריתם לומד אילו מונחים ומילים באמת רלוונטיים להקשר הנכון. השיטה הזו עוזרת לגוגל להחליט עם פיסת תוכן היא "מעמיקה".

הטיפ המהיר ביותר להתמודדות עם הבעיה? צרו תוכן איכותי, באמת. על ידי עבודה עם כותבי תוכן מקצועיים תוכלו לעבות את האתר ולשפר את המוניטין שלכם מול מנוע החיפוש.

חיפוש קולי – זה אמתי

עדיין סקפטיים לגבי פיצ'ר החיפוש הקולי? אולי כדאי שתדעו שעל פי גוגל, 55% מבני הנוער, ו-40% מהמבוגרים, משתמשים בחיפוש קולי באופן יום יומי. עוד על פי החברה, הוא שהשימוש בפיצ'ר הולך וגובר. למה זה חשוב?

החיפוש הקולי דורש התייחסות חדשה לגמרי למילות מפתח: גולשים בחיפוש קולי משתמשים במילים יום יומיות יותר, משפטים בתוך שיחה, ולא בהכרח מונחי מפתח רשמיים.

כדי לשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלכם, נסו לחשוב מחדש על מילות המפתח שאתם משתמשים בהן, תוך התחשבות גם בחיפוש הקולי.

 

המובייל הוא העתיד

העובדה הזאת אולי לא חדשה, אבל היא הופכת רלוונטית מתמיד. יותר מחצי מהחיפושים בגוגל מגיעים ממכשירים סלולריים. במקביל לכך, האלגוריתם של גוגל מעדיף יותר ויותר אתרים ידידותיים למובייל. הצעד הראשון והחשוב ביותר הוא לוודא שהאתר שלכם, וכל עמודיו, מותאמים למובייל.

הצעד הבא הוא יהיה לבנות תכנית קידום אורגני חדשה הכוללת בתוכה התייחסות משמעותית לעולם המובייל, אם עדיין לא עשיתם זאת.

לרצות את גוגל זה לא קל. על ידי הרבה ידע, לא מעט ניסיון, וחשוב מכל – יד על הדופק, תוכלו לעקוב אחרי האלגוריתם המפותל והמסתורי של החברה ולמצב את עצמכם בראש רשימת החיפושים.

 

אתרים מאובטחים הם כאן כדי להישאר

"הטמעה של HTTPS היא קלה וזולה מאי פעם", אומרת גוגל לבעלי האתרים, "היא גם תשפר את הביצועים וגם תפתח תכונות חדשות שהן רגישות מדי עבור HTTP."

גוגל הודיעה רשמית כבר באוגוסט 2014 שהפרוטוקול המאובטח (HTTPS) יהווה גורם דירוג רשמי מתוך מטרה להפוך את הרשת כולה לסביבה בטוחה ומוגנת יותר עבור המשתמשים ופרטיהם הרגישים. כדי לעודד בעלי אתרים לבצע את המעבר היא העמידה מרכזי תמיכה והשקיעה משאבים בחינוך והסברה לגבי החשיבות שהיא רואה בהצפנת הנתונים. כלומר, אם עד עכשיו הדפדפן הציג אזהרה מרומזת – "(!)", אז החל מיולי 2018 הוא הולך לצעוק את זה ולהתריע בפני המשתמש שהאתר בו הוא נמצא הוא לא בטוח לגלישה (Not Secure).

למעבר לHTTPS צור קשר!

 

קידום אורגני

Please follow and like us:
כישורים

פורסם ב

מאי 22, 2018