קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל

קידום אתרים בגוגל או Search Engine Optimization, הנה פעילות משמעותית באסטרטגית השיווק בטווח הארוך של העסק באינטרנט. קידום אתרים באינטרנט מאפשר לעסק שלך להניב את מאמץ השיווק לאורך זמן ולקבל תנועה איכותית באתר לגידול המכירות של העסק, גם לאחר השלמת פעילות קידום אתר בגוגל, וזאת עם כל חבילת קידום שתבחרו לאתר שלכם.

ניתן לקדם אתרים רבים, אך קידום אתר בגוגל מתאפשר בראש ובראשונה עם אתרים שבנויים לקידום במנועי חיפוש ברמת התכנות ומבנה האתר. ישנם אתרים ששפת התכנות שלהם ומבנה האתר מאוד מקשה על קידום האתר או שקידום האתר ידרוש מאמץ ועלויות גבוהות מידי.

יתרונות קידום אתרים בגוגל רבים ומשמעותיים לשיווק באינטרנט. יתרונות פעילות קידום אתר בגוגל באים לידי ביטוי בשיווק באינטרנט עם תוצאות ארוכות טווח. עם פרסום ממומן בגוגל או פעילות שיווק ממומן עם באנרים ועוד, ברגע שמפסיקים את הפעילות הממומנת (בתשלום לפרסום) הקישורים נעלמים והעסק כבר לא המפה. מצב זה יגרום לירידה בכניסות לאתר ובין היתר יפגע רמת הפופולריות של האתר ה-page rank (נתון חשוב לקידום אתר בגוגל). עם פעילות קידום אתרים בגוגל, גם אחרי עבודת קידום אתר, הקישורים שלכם זמינים ויוצרים טרפיק traffic אורגני איכותי וללא תשלום וזאת בכל חבילת קידום אתר בגוגל!

מתי כדאי להתחיל בתכנית אופטימיזציה לאתר?

אם נמאס לכם לשלם הון עבור פרסום יקר בגוגל
אם הבנתם שנכון להשקיע פחות ולקבל יותר תוצאות לאורך זמן
אם אתם רוצים החזר על השקעה ממאמץ השיווק תוך זמן קצר
אם אתם רוצים ליהנות מתנועה איכותית מוגברת באתר ללא תשלום

אנו בונים אתרים במטרה שתוכלו לקדם את האתר בגוגל בצורה ידידותית ועל פי האלגוריתם. עם השינויים והתפתחויות אלגוריתם החיפוש של גוגל, אשר משפיעים על קידום האתר, נקסט ווב מספקת אתרים מתקדמים עם יכולת עדכון להתאמת דרישות אלגוריתם החיפוש של גוגל.
קידום אתרים בגוגל מאפשר לך ליצור קישורים מקודמים במנועי החיפוש עבור מילות חיפוש אותם מגדירים מראש, על פי תוכנית שיווק ומטרות העסק.

קידום אתרים בגוגל מבוסס תכנים – קידום אתרים בגוגל נעשה בשילוב עם  כתיבת תכנים לקידום כשכל אחד מהדפים ממוקד מילת חיפוש. התכנים לקידום אתר שונים מתכנים שיווקיים. הם מכילים תוכן בעל ערך מוסף לגולשים אשר יכולים לקבל מידע מקצועי ורלוונטי בהתאם לחיפוש שערכו בגוגל ודרכו הגיעו לקישור באתר.

אני מזמינה אותך ליצור קשר עכשיו לשיווק באינטרנט עם תוצאות.

חוקי קידום אתרים בגוגל – אלגוריתמים
חוקי קידום אתרים בגוגל משתנים משנה לשנה ומתבססים על מה שנקרא בשפה המקצועית: האלגוריתמים של מנוע החיפוש של גוגל. אציג בפניכם ובקצרה את המגמות החדשות לשנת 2013 לאחר השינויים המאוד משמעותיים שעברנו במהלך שנת 2012. כמו כן, ארחיב על מה עדיין עובד בתחום קידום אתרים בגוגל ומה בעצם כבר לא ובמה עלינו להתמקד בשנת 2014-2013?

תוכנית לקידום אתרים בגוגל מתחילה בבנייה אסטרטגית SEO שמלווה אותנו בעבודה השוטפת והשיטתית לאורך זמן, כל עוד חוקי ה-SEO בתוקף. בשנתיים האחרונות אנו עדים לשינויים מעמיקים באלגוריתם של גוגל הרבה יותר מאשר בכל תקופה שקדמה לה.

מדיניות גוגל הדוגלת ברלוונטיות עבור הגולשים שלה, הגיעה למצב של פשיטת רגל. לפני כשנתיים גוגל העולמית ריכזה פניות רבות שהעידו על תופעה בלתי מתקבלת על ידי החברה: ספאם בתוצאות החיפוש. השיטות החדשות שינו את פני השטח ומאז תחום  ה-SEO חזר לתיפקוד מכובד כשבראש ובראשונה הנהנה הגדול בסיפור הזה הוא הגולש שמצליח להשיג תוצאות רלוונטיות במנוע החיפוש של גוגל.

מהם האלגוריתמים החדשים, הטכניקות החדשות לשנת 2014-2013?

עדכוני פנדה

בתחילת שנת 2011 מצאה גוגל את הדרך היעילה ביותר להעלים אתרים שהוקמו במטרה ליצור פלטפורמה ליצירת רווחים מפרסומים בלתי רלוונטיים לגולש. לא פעם אחת יכולנו להגיע דרך מנוע החיפוש של גוגל לאתר כלשהו שמכיל תוכן חסר ערך ו/או תוכן משוכפל מאתרים אחרים וכל מה שרואים באתר זה באנרים ומודעות פרסום אד סאנס (adsense) , אתרים אוטומטיים שיצרו הרבה מאוד כסף לבעלים שלהם, אך מעט ערך מוסף לגולשים והמון ספאם למנוע החיפוש. אתרים אלו קודמו על ידי טכניקות כובע שחור ותכנות כגון Scrapebox והשם מדבר בעד עצמו.

תהליכי SEO מסתבר היו מאוד מוצלחים עבור אתרים אלו כשרובם קיבלו מיקום מכובד בעמוד הראשון בגוגל, לאורך השנים, תחת מילות חיפוש רווחיות ומבוקשות ביותר. שינוי אלגוריתם של עדכוני פנדה איפשר זיהו אתרים אלו והפחתה משמעותית של התופעה. בנוגע לאתרים לגיטימיים, אתרים בעלי תוכן ברמה ירודה, נאלצו הבעלים לשפר את התכנים על מנת שהאלגוריתם לא יזהה אותם כאתרי ספאם ויעלים אותם מן המפה.

עדכוני יונק הדבש

השינוי האחרון באלגוריתם של גוגל שכולם מדברים עליו, התחיל להביא תוצאות קידום: אם טרם שמעתם על הבשורה שמביא "יונק הדבש" בקידום האורגני, ישנם 2 דברים עיקריים שרצוי שתתייחסו אליהם:

אחרי עדכון "הפנדה" עדכון "יונק הדבש" הגיע בכדי לתת מענה למונחי חיפוש ארוכים ה-long tail, אשר הפכו לשפה המשותפת בינינו לבין מנוע החיפוש של גוגל. הגולש אינו מחפש יותר "חתונה", "שמלה" או "שיווק" בתור מונח חיפוש. היום מדובר בעיקר במונחי חיפוש ארוכים יותר, לדוגמה: "סגירת פרגולה בחורף", "עורך דין נדל"ן ברעננה"

הרעיון המסתתר מאחורי העדכון החדש הוא לחבר את גוגל לשפה הפשוטה של הגולשים ולבצע התאמה טובה יותר של גוגל אל מול כמות החיפושים ההולכת וגדלה. לדברי סקוט, אחד המהנדסים המובילים בגוגל: "מבינים שגוגל מחפשת להתעלם מבניית לינקים מסיבית "לא טבעית" ומתריעה: ללא תוכן איכותי ומקורי לא תוכלו יותר לקדם את האתר שלכם! ומי שינסה להתחכם, ייענש."

לשיחת ייעוץ לקידום אורגני שיביא לכם תוצאות, צרו קשר או התקשרו 073-7373032

 

כישורים

פורסם ב

מרץ 24, 2018