כדי שעסק שלך יפרח בשפע כמו האביב, עלך לתת לו תשומת לב ולהתייחס למספר גורמים. אחד מהם: תוכן שיווקי – שעליו העסק נשען ברובו!
עליו להיות איכותי, מקורי וייחודי אבל מכאן, התהליך רק מתחיל: עלינו להתייחס לגורמים נוספים וחשובים לא פחות!:
להלן 6 תהליכים מרכזיים שיהפכו תוכן שיווקי רווחי:
1. זיהוי קהל היעד הפוטנציאלי שאליו פונים.
2. כתיבת המסר בשפה המתאימה לקהל היעד.
3. הצגת תועלת שתגרום ללקוח להזדהות עמה (ולא לעסק או למוצר).
4. הנעה לפעולה בהתאם למטרה שהגדרת.
5. הפצת המסר בערוצים המתאימים.
6. בדיקת תוצאות השיווק על ידי נתונים סטטיסטיים וקודי פיקסל (זמין בממומן)!
אני מזמינה אתכם לבצע פעולה קצרה אך מועילה ביותר ולבדוק אם המסרים השיווקיים שלכם מתייחסים לגורמים הרשומים כאן.
זכרו תמיד ש תוכן שיווקי נועד למכור ובשפע!
צור קשר למידע נוסף!