דפי נחיתה לקידום פעילות שיווקית ממוקדת מטרה
דף נחיתה בהגדרתו הנו דף אינטרנטי בודד בו הגולש "נוחת". ב דפי נחיתה אנו מציגים מוצר מסוים או מסר אחיד שמטרתו העיקרית הינה קבלת לידים ממוקדים כלומר קהל יעד רלוונטי למוצר/שירות/מסר שאנו מקדמים. אם מטרתכם הנה לפרסם מוצר או שרות מבין כל מוצרי המדף או שירותי החברה, או שישנו צורך בפילוח קהלי היעד מול אותו מוצר או שירות, הדרך האפקטיבית ביותר לפעילות שיווקית עם תוצאות רלוונטיות היא לבנות דפי נחיתה שונים וזאת במקום לשלוח את הגולשים לעמוד הבית באתר תדמית שמכיל בתוכו עולם ומלואו. פעילות שיווקית שמבוססת על דפי נחיתה הינה פעילות ממוקדת מטרה וקהל יעד ספציפי כך שהתוצאות יהיו בהתאם ממוקדות ורלוונטיות לגולשים ולעסק.
מטרה נוספת לשימוש בדפי נחיתה לקידום פעילות שיווקית ברשת היא קבלת לידים (לקוחות פוטנציאלים), כלומר פרטי הגולשים להמשך התקשרות עימם בדיוור או בקמפיין דרך הסלולר בהתאם לחוק דואר זבל.
הרושם הראשוני בדפי הנחיתה מאוד קריטי מפני שעלינו להעביר את המסר העיקרי באמצעות גרפיקה מושכת ותוכן שיניע את הגולש לפעולת הרשמה או רכישה, תוך מספר שניות בלבד! על הגולש להבין תוך 20 שניות בלבד את תועלות המוצר או השירות שאנו מציעים לו למטרת מכירות או קידום המכירות.
זמן הנחיתה קצר והיא מתבצעת תוך 20 שניות בממוצע!
5 שניות ליצור את הרושם הראשוני
10 שניות להעביר את המסר המרכזי
5 שניות להניע את הגולש לפעולה
צרו קשר עכשיו לבניית דפי נחיתה מקצועים.
איתנו, לא תפספסו את המטרה!
כיצד אנו בונים דפי נחיתה?
בניית דף נחיתה לקידום פעילות שיווקית ברשת מבוססת על אפיון שאנו עורכים במטרה להכיר את העסק, מוצריו/שירותיו, מטרות העסק, הסביבה העסקית, קהלי היעד השונים, החוזקות והחולשות מול המתחרים ובסופו של דבר לתרגם את הממצאים לפעולה.
השלב הבא בבניית דפי נחיתה הוא לתרגם את ממצאי האפיון לפעולה הן בקריאטיב, בגרפיקה, במודולים אינטראקטיביים ובמסרים שיווקיים שמניעים לפעולה.
עם "המראת" דפי הנחיתה אנו נצמדים למערכת הסטטיסטיקות ומנתחים את הנתונים שמתארים את תוצאות הקמפיין. מרגע זה אנו בודקים ומשנים לפי הצורך את הגורמים שמניעים לפעולה: תוכן, גרפיקה, עימוד, מודולים ועוד.
צרו קשר או התקשרו 073-7373032 עכשיו לשיווק באינטרנט עם תוצאות
דוגמאות לדפי נחיתה:
רונית ולפר – צילום למיתוג ויזואלי מוכר