מועדון לקוחות באינטרנט

מועדון לקוחות באינטרנט

מועדון לקוחות באינטרנט מאפשר לך להרוויח פעמיים:

פעם ראשונה עם הקטנת עלויות שיווק בגיוס לקוחות
פעם שנייה עם הגדלת רווחים מלקוחות חוזרים

 

כמה עולה לגייס לקוח חדש?

עלויות תפעול ומאמצי השיווק של כל עסק דורש תקציבים רבים על חשבון הרווחים. כל בעל עסק או חברה היה מאוד מרוצה להיות במצב של הקטנת עלויות פרסום ושיווק וליהנות מרווחים גבוהים יותר. במיוחד בשוק התחרותי בו קמים מידי יום מתחרים רבים אשר מציעים את אותם מוצרים או שירותים והתוצאה הישירה מורגשת במאמצי השיווק בגיוס הלקוחות, אשר הולך וגדל בהוצאות השיווק והפרסום. 

צרו קשר עכשיו לבנייה ותפעול של מועדון לקוחות באינטרנט עם תוצאות. 

 

בניית מועדון לקוחות באינטרנט לגיוס ושימור לקוחות ב-5 שלבים:
 
אפיונים – בניית מועדון לקוחות מתבצעת על פי אפיון מעמיק של העסק, הסביבה העסקית ובהתאם למטרות ויעדים מוגדרים מראש. האפיונים מאפשרים לנו לחזק את בידול העסק ולהתגבר על התחרות.
 
מיתוג וקונספט שיווקי – מועדון הלקוחות צריך להיות ייחודי ולאחר אפיון מעמיק, אנו בונים קונספט שיווקי ייחודי אשר מטרות ויעדי המועדון לקוחות יתורגמו דרך העיצוב והגרפיקה, התוכן השיווקי והמסרים שמניעים לפעולה.
 
כרטיס מועדון – כרטיס המועדון נועד בראש ובראשונה ליצור זהות לקשר העסקי בין הלקוח לבית העסק.
הזהות מתבססת על הקונספט השיווקי שכולל גרפיקה ייחודית, מסרים ותכנים ייעודיים למועדון הלקוחות. כרטיס מועדון הוא הכלי החשוב ביותר בניהול המועדון ומאפשר לך לתעד היסטוריית הקניות של הלקוחות ובכך להגדיל מכירות תוך חשיפת מוצרים או שירותים משלימים ולעתים גם שונים. בכרטיסי מועדון מאוחסנים פרטי הלקוחות הרלוונטיים לפעילות המועדון כגון תאריך יום הולדת, בקשות מיוחדות ועוד אשר מתעדים את הצרכים והרצונות של הלקוחות.
 
בניית תשתיות – בניית התשתיות לפעילות מועדון לקוחות באינטרנט נבחנים בהתאם לתשתיות הקיימות אליהן נוספים במידת הצורך דפי נחיתה, אתר שיווקי או מיניסייט, מיני אתרים ברשתות החברתיות או באתרים בהם ניתן ליצור פרופיל ופעילות. הכפלת הקישורים במנועי החיפוש מאפשר קידום אורגני של מועדון הלקוחות ברשת.
 
במערכות CRM – תשתיות נוספות שנדרשות לניהול מועדון לקוחות מתייחסות למערכות ה- CRM (מערכות לניהול לקוחות). קיימות בשוק מערכות CRM שונות ומגוונות, מערכות סטנדרטיות וכן מערכות שבנויות בהתאם לצרכים היעודיים של בית העסק. מערכת ניהול לקוחות CRM מאפשרת לך לנהל פרטים אישיים של כל לקוח וכתוצאה מכך להעניק לו שירות אישי ויעודי בהתאם לצריכים. מערכת ה-CRM מתממשקת עם קופות החנות ומאפשרת לנהל ברמת הכספים נתונים חשובים כגון: צבירת נקודות, שימוש מבצעים, מימוש קופונים ועוד..
אנא צרו קשר לפרטים נוספים אודות מערכות CRM.
 
תפעול המועדון ב-אונליין online – עם בניית מועדון הלקוחות, אנו בונים רשימת תפוצה יקרת ערך ליצירת קשר רציף עם הלקוחות ובהתאם לצורכיהם ורצונם שאנו לומדים להכיר דרך הרגלי הקניות שלהם ותדירות הרכישות. לרשימות התפוצה המפולחות אנו שולחים דיוור תקופתי בדואר האלקטרוני וגם לנייד דרך אס-אמ-אס SMS. חשיפת המועדון בשיווק באינטרנט נעשית דרך הערוצים השונים שנבחר בהתאם לתקציב ולקהלי היעד הרצויים.
הדרכים לפרסום וחשיפה באינטרנט מתחלקות לשתי קבוצות עיקריות: פרסום ממומן (בתשלום) וקידום אורגני כדרך לקידום ארוך טווח של המועדון במנועי החיפוש. רשימות תפוצה ותחזוקת הרשומות הן חלק מאוד חשוב בתהליך מועדון הלקוחות ותחזוקת הרשומות צריכה להתבצע אחת לתקופה מסוימת לעדכון פרטי הלקוחות ופילוח ובהתאם ליעדי המכירות של העסק.
 
תפעול המועדון ב-אופליין offline – מיתוג המועדון הוא חלק בלתי נפרד מתפעול מועדוני לקוחות בעסקים אשר פועלים גם ב-אופליין. תפעול המועדון מתבצע בעבודות דפוס וגרפיקה, פרסום ויחסי ציבור בעיתונות הכתובה כאמצעי פרסום של מועדון הלקוחות.
 
צרו קשר או התקשרו 073-7373032 לשיווק באינטרנט עם תוצאות 
Please follow and like us:
כישורים

פורסם ב

אפריל 10, 2018